خاورپژوهش همراه همیشگی شما

5/5

خاورپژوهش همراه همیشگی شما

شرکت خاورپژوهش با بیش از ۳۲ سال تجربه، بزرگترین واردکننده مواد مصرفی پرینتر و پلاتر در ایران است. این شرکت به هنگام تاسیس موفق به دریافت رتبه و مجوز از شورای عالی انفورماتیک شد. همچنین در سال ۱۳۷۵ پروانه فعالیت صنعتی از وزارت صنایع دریافت نمود.

فعالیت سالهای اولیه شرکت، مشاوره، طراحی سیستم، اتوماسیون و همچنین واردات و ارائه سخت افزارهای مناسب سیستم های مکانیز بوده است. شرکت خاورپژوهش در زمینه واردات پرینترهای سوزنی و لیزری نیز فعالیت داشت. سپس به عنوان اولین شرکت پیشرو در جوهرافشان اقدام به واردات مواد مصرفی  پرینتر و پلاترهای جوهرافشان نمود. خاورپژوهش با کارشناسان مجرب برای افزایش کیفیت و همچنین کاهش هزینه چاپ بهترینها را به شما عزیزان هدیه می نماید.

جوهر چاپ عکس برای انواع پرینتر و پلاتر، جوهر سابلیمیشن برای چاپ روی پارچه و اجسام و بخصوص چاپ روسری در خاورپژوهش ارائه می شود. همچنین انواع کاغذ برای چاپ عکس، چاپ سابلیمیشن یا به عبارت دیگر چاپ روی اجسام و چاپ پارچه در این شرکت ارائه می شود. دستگاه های چاپ عریض صنعتی و کلندر از دیگر محصولاتی است که در خاورپژوهش ارائه می شود.

شرکت خاور پژوهش در زمینه تامین جوهر و کاغذ نمایندگی چندین برند معتبر دنیا را دارد. ازجمله این برندها می توان به InkTec از کشور کره جنوبی که معتبرین جوهر دنیا است اشاره کرد. projet , Pixel ,sublijet ,Zigma , Elite  نیز بخشی دیگر از برندهایی هستند که در شرکت خاورپژوهش ارائه میشود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی محصولات کلیک کنید.

شرکت خاور پژوهش با تشکیل واحد تست و کنترل کیفیت اطمینان خاطر را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است. کلیه محصولات بعد از واردات ابتدا توسط این واحد مورد تست و ارزیابی قرار می گیرد. در صورت تایید این واحد محصولات به سبد فروش افزوده می شود. با ما همراه باشید.