رول سابلیمیشن با قیمت رقابتی

5/5

 رول سابلیمیشن با قیمت رقابتی و کیفیت عالی

کاغذ رول سابلیمیشن با قیمت رقابتی و کیفیت عالی در گرماژ و عرض های مختلف و با بیشترین تنوع برای تمامی دستگاه های چاپ در خاورپژوهش عرضه می شود. با خاورپژوهش دغدغه و نگرانی تامین کاغذ ندارید.
اول تست کنید و بعد خرید کنید. در صورت خرید عمده، پروفایل اختصاصی برای کاغذ و چاپگر شما ارائه می شود. همچنین می توانید از مشاوره تخصصی برای کیفیت بهتر چاپ استفاده کنید. تنوع کاغذ با کیفیت و قیمتهای خیلی عالی، کاهش هزینه چاپ و افزایش قدرت رقابت را برای شما میسر می سازد.

خاورپژوهش بهترین کاغذهای سابلیمیشن را شناسایی و اقدام به واردات و ارائه می نماید. مشتریان با توجه به نوع جوهر مصرفی و میزان کیفیت و قیمت مورد انتظار می توانند کاغذ مورد نظر خود را تهیه نمایند. چون ما سعی نموده ایم با ارائه محصولات متنوع نیاز همه سلیقه ها را تامین نماییم. همچنین همواره از نظرات و پیشنهادات مشتریان نیز در زمینه تامین کالا استفاده می کنیم. زیرا نظرات سازنده مشتریان باعث انتخاب بهتر ما در محصولات متنوع شده است.

در جدول ذیل فقط بخشی از کاغذهای موجود لیست شده است. همچنین با توجه به نوسانات ارز، درج قیمت و بروزرسانی امکان پذیر نیست. اما برای کسب اطلاع از محصولات بیشتر و قیمتهای روز می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

شرح کالاعرض رولگرماژمتراژ
رول Transfer  ECO
۱۶۲
۴۰گرم۳۰۰متر
رول سابلیمیشن  Zigma۱۶۲۲۵گرم و ۳۵گرم و ۴۵گرم و ۶۵گرم و ۷۵گرم
۱۰۰متر و ۲۰۰متر و ۳۰۰متر  و ۴۰۰متر
رول سابلیمیشن Miner
۱۴۵ و ۱۶۲۴۵گرم۳۰۰متر
رول سابلیمیشن  Beta۱۶۲۷۵گرم۱۰۰متر و ۲۰۰متر
رول سابلیمیشن  FELEX۱۶۲۶۵گرم و ۸۵گرم۱۰۰متر و ۲۰۰متر
رول سابلیمیشن  Robin۱۴۳ و ۱۶۲
۳۲گرم و ۴۰گرم
۳۰۰متر و۴۰۰متر
رول سابلیمیشن  Smart
۱۲۲ و  ۱۴۵ و ۱۶۰
۵۰گرم۲۰۰متر