خرید رول کاغذ سابلیمیشن

خرید رول کاغذ سابلیمیشن

یکی از مهم ترین عوامل در کیفیت چاپ سابلیمیشن کیفیت رول کاغذ سابلیمیشن است. همچنین قیمت کاغذ سابلیمیشن بیشترین تاثیر در هزینه چاپ سابلیمیشن را دارد. لذا انتخاب معیارهای افراد برای خرید کاغذ سابلیمیشن با یکدیگر متفاوت است. هر شخص با توجه به نوع جوهر سابلیمیشن که استفاده می کند، نوع پارچه ای که روی آن چاپ میزند و عواملی از این قبیل، نیاز به کاغذ سابلیمیشن متفاوتی دارد. البته قطعا همه افراد می توانند از رول سابلیمیشن با کوتینگ بالا و با قیمت بیشتر استفاده کنند. اما گاهی اوقات در شرایط رقابتی استفاده از کاغذ سابلیمیشن با قیمت بالا توجیه اقتصادی ندارد. ما در این مقاله به مواردی اشاره می کنیم که چطور بدون افت کیفیت در چاپ، از کاغذ سابلیمیشن با قیمت مناسبتر استفاده کنید.

چطور هزینه کاغذ را در چاپ کاهش دهیم؟

  • استفاده از رول کاغذ سابلیمیشن با عرض مناسب: به طور مثال بسیاری برای چاپ روسری که در قواره ۱۴۰ سانت چاپ میشود از رول کاغذ سابلیمیشن با عرض ۱۶۰ استفاده می کنند. بهتر است برای چاپ روسری از کاغذ سابلیمیشن با عرض ۱۴۵ سانتی متر استفاده شود. با این عمل می توانید کاغذ سابلیمیشن با کیفیت عالی را به دلیل عرض کمتر با قیمت مناسب تری تهیه کنید.
  • استفاده از کاغذ با گرماژ مناسب: اکثر افرادی که حتی از جوهر سابلیمیشن با دانسیته بالا استفاده می کنند، با یک گرماژ ثابت کاغذ سابلیمیشن کار می کنند. در حالی که می توانید با توجه نوع طرح و میزان جوهری که برای چاپ هر طرح استفاده می شود از رول کاغذ سابلیمیشن با گرماژ متفاوت استفاد کنید. به طور مثال برای چاپ طرحی که رنگ زیادی ندارد می توانید از نازکترین و سبک ترین کاغذ استفاده کنید و برای طرح هایی که تمام رنگ هستند و جوهر بیشتری استفاده می شود از کاغذ سنگین تر و ضخیم تر استفاده کنید. این مهم نیز باعث کاهش میانگین هزینه چاپ سابلیمیشن می شود.

چطور مصرف جوهر را بدون افت کیفیت کاهش دهیم؟

  • استفاده از جوهر سابلیمیشن با دانسیته بالا: جوهر سابلیمیشن با دانسیته بیشتر سبب می شود با مصرف کمتر جوهر به کیفیت چاپ مورد نظر دست پیدا کنید. همچنین با مصرف کمتر جوهر ، چاپ روی کاغذ سابلیمیشن نازک و سبک تر کوتینگدار هم بدون هیچ مشکل میسر می شود. در اینصورت بهترین کاغذ سابلیمیشن برای شما رول کاغذ سابلیمیشن با ضخامت و وزن کمتر و کوتینگ بالا می باشد. کاغذ سابلیمیشن با وزن کمتر نیز قیمت مناسب تری دارد. لذا بدون افت کیفیت هزینه چاپ سابلیمیشن کاهش می باید.
  • استفاده از پروفایل مناسب: شاید بسیاری از افراد از پروفایلهایی استفاده می کنند که روی پاشش زیاد جوهر تنظیم و ساخته شده اند. در حالی با یک پروفایل اختصاصی می توانند مصرف جوهر را مدیریت نمایند و با کمتر میزان مصرف بهترین کیفیت چاپ را دریافت کنند. همیشه پاشش بیشتر جوهر باعث کیفیت بهتر در چاپ سابلیمیشن نمی شود. حتی بسته به نوع رول سابلیمیشن ممکن است پاشش بیشتر جوهر باعث افت کیفیت انتقال جوهر شود.

تصورات اشتباه

  • استفاده از کاغذ بدون کوتینگ برای کاهش هزینه چاپ: بسیاری با خرید رول کاغذ سابلیمیشن بدون کوتینگ و قیمت کمتر، قصد کاهش هزینه چاپ را دارند. در اینصورت هیچ وقت کیفیت مطلوبی را در چاپ با رول سابلیمیشن بدون کوتینگ نخواهند داشت. همچنین برای دریافت چاپی که قابل ارائه به مشتری باشد لازم است از میزان جوهر بیشتری استفاده کنند. در نتیجه با افزایش میزان مصرف جوهر، هزینه چاپ سابلیمیشن کاهش نمی باید.
  • استفاده از جوهر سابلیمیشن با دانسیته کمتر و قیمت کمتر برای کاهش هزینه چاپ: اگر چه جوهر سابلیمیشن با دانسیته کمتر ارزانتر است. اما برای چاپ با کیفیت با استفاده از ضعیف، نیاز است ابتدا جوهر بیشتری برای چاپ مصرف شود. ثانیا لازم است از رول کاغذ سابلیمیشن با سنگین تر و گرانتر استفاده شود. در نتیجه این دو مهم بر خلاف تصور باعث افزایش هزینه چاپ سابلیمیشن نیز می شود.

رول کاغذ سابلیمیشن را از کدام شرکت تهیه کنیم؟

معیار انتخاب مرکز خرید برای هر کالایی متفاوت است. برخی کالاها را شما یک بار می خرید و برای مدت طولانی از آن استفاده می کنید. در اینصورت هر شرکتی که کالای مورد نظر شما را با شرایط و قیمت کمتر ارائه نماید را انتخاب می کنید. اما در مورد رول کاغذ سابلیمیشن معیار انتخاب مرکز خرید متفاوت است. خرید رول کاغذ سابلیمیشن یک امر مستمر است. ثبات کیفیت در هر بار خرید و تامین همیشگی آن برای مشتریان بسیار مهم است.

افراد با تجربه به خوبی این مهم را درک می کنند. مهم است رول کاغذ سابلیمیشن را از شرکتی تهیه کنیم که همیشه کاغذ سابلیمیشن مورد نظر را موجود داشته باشد. همچنین کیفیت کاغذ سابلیمیشن آن در هر بار یکسان باشد. برای افراد باتجربه این دو مهمتر از قیمت کاغذ سابلیمیشن است. برای اطمینان از تامین همیشگی کالا و همچنین ثبات کیفیت ، بهره مندی از تنوع رول کاغذ سابلیمیشن و خدمات فنی و مشاوره ای در چاپ، ما شرکت خاورپژوهش را به شما پیشنهاد می کنیم.

چرا شرکت خاورپژوهش؟

شرکت خاورپژوهش با ۳۵ سال تجربه تخصصی بیشترین تنوع رول کاغذ سابلیمیشن را عرضه می نماید. همچنین خاورپژوهش با مدیریت دقیق بر موجودی کالا و ارزیابی نیاز مشتریان و سرمایه گذاری گسترده، در هر شرایطی پاسخگوی نیاز شما به رول کاغذ سابلیمیشن است. علاوه برا این شرکت خاورپژوهش به همراه فروش کاغذ سابلیمیشن خدمات مشاوره ای و تخصصی همچنین پروفایل اختصاصی برای افزایش کیفیت چاپ و مدیریت هزینه چاپ ارائه می نماید. خاورپژوهش با کارشناسان مجرب برای همه مشکلات تخصصی مشتریان، راهکارهای علمی و عملی ارائه می نماید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =