جامبو رول سابلیمیشن با قیمت رقابتی در گرماژ و متراژ مختلف

جامبو رول سابلیمیشن

فروش جامبو رول سابلیمیشن در گرماژ و متراژ مختلف خدمتی دیگر از خاورپژوهش است. خرید جامبو رول سابلیمیشن برای مصرف کننده های عمده کاغذ رول سابلیمیشن مزیت های بسیاری دارد. با خرید این محصول این امکان را برای مصرف کننده فراهم می کند که رول سابلیمیشن را در متراژ و عرض دلخواه برش بزند. این مهم سبب جلوگیری از پرتی کاغذ و همچنین کاهش هزینه های جانبی رول سابلیمیشن در متراژ کمتر می شود. عوامل دیگر نظیر هزینه حمل و نقل و هزینه برش در خرید جامبو رول باعث کاهش هزینه و قیمت کاغذ می شود.

یکی دیگر از مزایای خرید جامبو رول کاهش ضایعات کاغذ طی حمل و نقل می باشد. کاغذ رول سابلیمیشن در ابعاد کوچک به دلیل دفعات بیشتر در جابه جایی احتمال بیشتر آسیب را دارند. کاهش قیمت کاغذ سابلیمیشن باعث کاهش هزینه چاپ و افزایش قدرت رقابت می شود.

شرکت خاورپژوهش با حدود نیم قرن تجربه در این زمینه آمادگی دارد با توجه به نیاز شما انواع جامبو رول سابلیمیشن را در گرماژ مختلف ارائه نماید. ما در تمام مراحل تست اولیه کاغذ و نمونه گیری تا واردات و تحویل در کارگاه شما در کنار شما هستیم. قبل از خرید می توانید نمونه کاغذ مورد نظر را در ابعاد کوچکتر تست کنید و در صورت تاکید، سفارش جامبو رول بدهید.

اگر تامین کاغذ در عرض و متراژ دلخواه با قیمت مناسبتر و بدون پرتی مهم است، جامبو رول بخرید و به متراژ و عرض دلخواه خود تبدیل کنید. جامبو رول سابلیمیشن با قیمت رقابتی و کیفیت بی نظیر را از ما بخواهید. شرکت خاورپژوهش محصول درخواستی شما را بعد از قطعیت سفارش در کمتر زمان ممکن وارد و تحویل می دهد. همچنین در صورت تمایل برای کاغذ مورد نظر شما پروفایل اختصاصی نیز ارائه می شود. شرکت خاورپژوهش همراه همیشگی شما است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =