فروش جوهر سابلیمیشن Pixel ساخت کشور کره جنوبی

فروش جوهر سابلیمیشن Pixel ساخت کشور کره جنوبی

فروش جوهر سابلیمیشن Pixel تولید کشور کره جنوبی، با کیفیت عالی و قیمت رقابتی فرصت مناسب برای کاهش هزینه چاپ و افزایش کیفیت چاپ است. از دیگر ویژگی های این جوهر، علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، تعداد رنگهای آن است. اکثر جوهر های موجود در بازار فقط ۴ رنگ دارند. اما جوهر سابلیمیشن Pixel به صورت ۴ رنگ، ۶ رنگ و ۸ رنگ ارائه می شود. این مهم به مفهوم سازگاری جوهر سابلیمیشن Pixel با تمامی هد های اپسون است. لذا جوهر سابلیمیشن Pixel در پرینتر و پلاتر های اپسون، موتو، میماکی، رولند و پلاترهای چینی که هد اپسون دارند قابل استفاده است.

با خرید جوهر سابلیمیشن Pixel به دلیل دانسته بالای جوهر، ضمن حفظ کیفیت چاپ، مصرف جوهر در هر متر را کاهش می دهید. علاوه بر مصرف کمتر جوهر، استفاده از کاغذ سابلیمیشن با گرماژ کمتر را نیز میسر می کند. کاهش مصرف جوهر و امکان استفاده از کاغذ سابلیمیشن نازکتر هزینه چاپ سابلیمیشن را کاهش می دهد.

با فروش جوهر سابلیمیشن Pixel به صورت عمده، پروفایل اختصاصی ارائه می شود. پروفایل اختصاصی جوهر سابلیمیشن Pixel ضمن افزایش کیفیت چاپ میزان مصرف جوهر را نیز مدیریت می کند. شرکت خاورپژوهش تخصصی ترین مرکز واردات و عرضه جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن با ۳۵ سال تجربه در خدمت شماست. با مشاوره رایگان از کارشناسان مجرب شرکت خاورپژوهش بهترین جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن را انتخاب کنید. انتخاب صحیح و تخصصی جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن علاوه بر افزایش کیفیت چاپ و کاهش هزینه چاپ در سلامت چاپگر شما نیز نقش مهمی ایفا می کند. افراد بسیاری به واسطه پیشنهادهای اغواکننده برخی فروشندگان متاسفانه مجاب به استفاده از جوهرهای نامرغوب شده اند و در نتیجه استفاده از جوهرهای نامرغوب متحمل هزینه های سنگین از قبیل خرابی هد چاپگر شده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =