مشکل چاپ تن پلات روی کاغذ گرم پایین

5/5

مشکل چاپ تن پلات روی کاغذ گرم پایین

در چاپ سابلیمیشن گرانی قیمت جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن هزینه تمام شده چاپ سابلیمیشن را خیلی بالا می برد. اکثر فعالین در عرصه چاپ سابلیمیشن برای کاهش هزینه چاپ سعی می کنند از کاغذ با گرماژ کمتر استفاده کنند. اما مشکلی که در کاغذ های گرم پایین با آن مواجه می شوند در چاپ تن پلات است. مشکل چاپ تن پلات روی کاغذ گرم پایین این است که کاغذ بیش از حد خیس می شود و در نهایت کاغذ چروک می شود. این چروک در هنگام انتقال طرح از روی کاغذ بروی پارچه مشکل ایجاد می کند. در چنین شرایطی با کم کردن پاشش جوهر در هنگام چاپ تا حدی مشکل مرتفع می شود. اما به همان نسبت چاپ کم رنگ تر خواهد شد.

ما در شرکت خاورپژوهش پیشنهادی برای حل مشکل چاپ تن پلات روی کاغذ گرم پایین داریم. کاغذ سابلیمیشن با برند Miner با ساختار ویژه ای تولید می شود. کاغذ سابلیمیشن Miner علاوه بر قیمت خیلی مناسب قابلیت خوبی برای چاپ تن پلات دارد و چروک نمی شود. جوهر را به خوبی بر روی پارچه منتقل می کند. بدون کاهش میزان پاشش جوهر می توانید روی کاغذ سابلیمیشن Miner  چاپ تن پلات داشته باشید و برگردان عالی را از این کاغذ دریافت کنید. این مهم برای کسانی که روی پارچه های مخمل و یا تابلو فرش چاپ می زنند بیشتر کاربرد دارد. چون تابلو فرش نیاز به چاپ با دانسیته بالا دارد . اگر چه در چاپ های دیگر مثل چاپ لباس ، پرچم و پارچه های مبلی و… هم که طرح تن پلات دارد بسیار کاربردی است.

کاغذ سابلیمیشن Miner در عرض ۱۶۲ و ۱۴۵ عرضه می شود. طول رول کاغذ سابلیمیشن Miner 400 متر است. کسانی که به اجبار از کاغذهای بالای ۵۰ گرم استفاده می کنند می توانند کاغذ سابلیمیشن Miner را جایگزین کنند.