چاپ کاغذ رول با پرینتر اپسون

5/5

چاپ کاغذ رول با پرینتر اپسون

چاپ کاغذ رول با پرینتر اپسون قابلیتی است که باعث کاهش هزینه چاپ و افزایش سرعت چاپ می شود. با پرینترهای رومیزی در شرایط معمول فقط کاغذ شیت قابل چاپ است. چاپ با کاغذ شیت برای تیراژ بالا مشکلاتی را به همراه دارد. یکی از این مشکلات زمانی است که برای لود هر برگ تلف می شود و باعث افزایش زمان چاپ می شود. مشکل دیگر این است که به مرور زمان پیکاپ کاغذ کش پرینتر فرسوده می شود و کاغذ را به خوبی لود نمی کند. از دیگر مشکلات کاغذ شیت محدود بودن تنوع کاغذ است. همچنین قیمت کاغذ شیت که قیمت بالایی دارد و هزینه چاپ را افزایش می دهد.

چاپ کاغذ رول با پرینتر اپسون گشایشی برای همه این مشکلات است. استفاده از کاغذهای رول در پرینترهای رومیزی اپسون سرعت چاپ را افزایش می دهد و دیگر زمانی برای لود کاغذ تلف نمی شود. کاغذ رول تنوع زیاد و قیمت مناسب دارد. این مهم سبب کاهش هزینه چاپ می شود. همچنین استفاده از کاغذ رول در پرینتر باعث کاهش پرتی کاغذ می شود. از دیگر مزایای چاپ کاغذ رول با پرینتر قابلیت چاپ طرحهای با طول بالا است. به طور مثال کسانی بند های کارت آویز تولید می کنند بواسطه طول زیاد آن که در کاغذ شیت گنجانده نمی شود و مجبورند از پلاتر برای چاپ استفاده کنند. اما با چاپ کاغذ رول در پرینتر دیگر نیاز به خریداری پلاتر نیست و با پرینتر رومیزی که قیمت کمتری دارد نیز قادر به چاپ هستید.

در صورتی که شما هم تمایل دارید برای چاپ با پرینتر رومیزی از کاغذ رول استفاده کنید با ما تماس بگیرید. با تهیه نرم افزار مربوطه و نصب آن روی رایانه خودتان، شما هم قادر خواهید بود برای چاپ با پرینتر رومیزی از کاغذ رول استفاده کنید.