فروش هد اپسون ۵۱۱۳

فروش هد اپسون ۵۱۱۳

فروش هد اپسون ۵۱۱۳ به همراه دیکودر با ضمانت اصالت و سلامت.

در راستای تامین نیاز مشتریان به هد اپسون و رفع نگرانی از اصالت کالا، فروش هد اپسون ۵۱۱۳ اورجینال در شرکت خاورپژوهش و نصب توسط کارشناسان مجرب این مجموعه انجام می شود.

برای استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

شرکت خاورپژوهش را در اینستاگرام دنبال کنید.

بررسی فنی هد

هد اپسون ۵۱۱۳ یکی از محبوب ترین هدهای اپسون است. برخلاف تبلیغات و مقایسه اشتباه بین هدهای I3200 و ۴۷۲۰ و ۵۱۱۳ لازم به ذکر است این سه مدل هد از لحاظ سرعت و کیفیت چاپ هیچ تفاوتی با هم ندارند. فقط از لحاظ طول عمر بدون شک هد ۵۱۱۳ نسبت به I3200 و ۴۷۲۰ طول عمر بیشتری دارد. در ادامه با شرح کامل این سه هد را بررسی می کنیم.

هر سه مدل هد ۵۱۱۳ و ۴۷۲۰ و I3200 دارای ۸ ردیف نازل هستند. در هر ردیف نیز ۴۰۰ نازل دارند. لذا از نظر کیفیت و دقت چاپ هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. همچنین از نظر سرعت نیز در حالت ۴ رنگ هر سه مدل دارای فرکانس ۱۷.۸ هستند. در نتیجه سرعت چاپ هر سه مدل نیز یکسان است. بدون شک اگر در دو دستگاه چاپ با دو هد متفاوت اختلاف سرعت مشاهده می کنید، این اختلاف سرعت مربوط به نوع مادربورد پلاتر و تنظیمات آن است.

اما چرا طول عمر هد اپسون ۵۱۱۳ از هد ۴۷۲۰ و I3200 بیشتر است؟ در قسمت منیفولد هد ۵۱۱۳ یک قطعه یکسو کننده و فشار شکن وجود دارد که هد ۴۷۲۰ و I3200 ندارند. این قطعه با تنظیم فشار جوهر بر سر هد شرایط استانداری را برای هد فراهم می سازد. همچنین این قطعه دارای فیلتر اضافه برای تصفیه جوهر می باشد. به این مفهوم که هد ۴۷۲۰ و I3200 در قسمت منیفولد فقط دارای یک فیلتر هستند. اما هد ۵۱۱۳ علاوه بر فیلتر اصلی منیفولد یک فیلتر اضافه در قطعه فشارشکن و یکسو کننده نیز دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 4 =