در انتخاب جوهر سابلیمیشن به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

5/5

در انتخاب جوهر سابلیمیشن به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟

برای انتخاب جوهر سابلیمیشن با کیفیت مولفه های بسیاری وجود دارد. اما همه ما تجهیزات لازم برای آنالیز جوهر و تشخیص مولفه های جوهر با کیفیت را نداریم. بسیاری برای بار اول ریسک می کنند و استفاده از یک جوهر عملکرد آن را ارزیابی می کنند. در این روش ممکن است آسیب جدی به چاپگر وارد شود . گاهی اوقات نیز ممکن است با استفاده کم از یک جوهر آسیبی به چاپگر وارد نشود. در این صورت تصور می شود جوهر از لحاظ کیفیت مورد تایید است. اما با استفاده بیشتر از آن جوهر متوجه بروز مشکلات و آسیبهایی در چاپگر می شویم که علت آن استفاده از جوهر نامرغوب بوده است. برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و انتخاب جوهر سابلیمیشن با کیفیت لازم است ابتدا مولفه های عمومی یک جوهر که بررسی آن بدون هیچ ریسکی برای همه امکانپذیر است را مورد توجه قرار دهیم.

مولفه های عمومی برای یک انتخاب مناسب کدامند؟

۱-  برند جوهر : قطعا محصولات برندهای مطرح دنیا که توانسته اند در کشورهای پیشرفته نیز مورد استفاده قرار گیرند، از کیفیت بهتری برخوردار هستند. لذا برند در انتخاب جوهر سابلیمیشن بسیار مهم است. با یک جستجوی ساده در وبسایتهای معتبر جهانی می توانیم شهرت یک برند را ارزیابی کنیم. اکثر برندهای موجود در بازار ایران در هیچ وبسایت خارجی یافت نمی شود. برخی از این برندها فقط در وبسایتهای چینی مثل alibaba دیده میشود و در هیچ وبسایت اروپایی یا آمریکایی وجود ندارد. برندهای مطرح و معتبر دارای وبسایت اختصاصی هستند و اطلاعات تماس با شرکت تولید کننده در دسترس است.
۲-نمایندگی رسمی فروش : برندهای معتبر و معظم در اکثر کشورها نمایندگی رسمی دارند. در وبسایت رسمی هر برند، به اطلاعات تماس با کمپانی و لیست نمایندگی های آن برند در کشور های مختلف دسترسی دارید. همچنین نمایندگی های هر برند در کشور های مختلف نیز دارای وبسایت اختصاصی هستند. با یک جستجوی ساده در گوگل می توانیم بررسی کنیم برند مورد نظر در چه کشورهایی نمایندگی رسمی دارد. این مهم نیز حسن شهرت و تقاضا برای آن برند را حکایت می کند که در انتخاب جوهر سابلیمیشن اهمیت ویژه دارد.
۳- اصالت محصول: متاسفانه بسیار مشاهده می شود برخی با جعل و سوء استفاده از حسن شهرت یک برند محصولات تقلبی را با برند معتبر و مطرح به بازار عرضه می کنند. برای انتخاب جوهر سابلیمیشن اصالت محصول را از وبسایت تولید کننده استعلام بگیرید.

جوهر سابلیمیشن InkTec ارزیابی کنید.

پیشنهاد می کنیم برای انتخاب جوهر سابلیمیشن، برند InkTec را ارزیابی کنید. جوهر سابلیمیشن InkTec تولید کشور کره جنوبی و از برندهای مطرح دنیا است. برند InkTec دارای وبسایت رسمی است. در وبسایت InkTec به اطلاعات تماس و همچنین لیست کشورهای دارای نمایندگی دسترسی دارید. جوهر سابلیمیشن InkTec در اکثر کشورهای پیشرفته دارای نمایندگی رسمی می باشد که نشان از محبوبیت و تقاضا برای این برند در کشورهای مختلف است. کلمه InkTec را در گوگل جستجو کنید تا محبوبیت جوهر InkTec را در تمام دنیا مشاهده کنید. وبسایتهای نمایندگی فروش جوهر سابلیمیشن Inktec در اکثر کشورهای دنیا فعال هستند. شما شایسته بهترین ها هستید. با ارزیابی دقیق بهترین ها را شناسایی کنید. دقت و آگاهی بیشتر در انتخاب جوهر سابلیمیشن از بروز مشکلات احتمالی برای چاپگر شما جلوگیری نموده و کیفیت کار شما را افزایش می دهد.