خدمات چاپ سابلیمیشن حرفه ای

5/5

 خدمات چاپ سابلیمیشن حرفه ای

ارائه خدمات چاپ سابلیمیشن حرفه ای نیز همانند سایز مشاغل حرفه ای نیاز به مهارت کافی و همچنین برخورداری از تجهیزات پیشرفته دارد. شرکت خاورپژوهش بزرگترین واردکننده کاغذ سابلیمیشن و جوهر سابلیمیشن، علاوه بر تامین مواد مصرفی، خدمات چاپ سابلیمیشن را نیز ارائه می نماید. ما با تکیه بر تخصص کارشناسان مجرب و استفاده از بهترین مواد مصرفی و بکار گیری پیشرفته ترین تجهیزات، بهترین کیفیت چاپ را ارائه می نماییم. شرکت خاورپژوهش آمادگی همکاری خود را برای چاپ سابلیمیشن با تولید کنندگان پارچه، تولیدکنندگان انواع پوشاک، فروشندگان پرده، پارچه مبلی، کوسن و … اعلام می دارد.

در خاورپژوهش علاوه بر کیفیت چاپ برتر، امنیت اطلاعات و طرح های شما حفظ خواهد شد. همچنین ما خدمات چاپ را با قیمت رقابتی ارائه می نماییم. علاوه بر این در خاورپژوهش سعی می شود با ارزیابی میزان سفارشات چاپ مشتری و محاسبه صرفه اقتصادی، در صورت تمایل امکان راه اندازی کارگاه چاپ برای مشتری فراهم شود.

در ادامه برای آگاهی بیشتر مشتریان به تشریح عوامل موثر در کیفیت چاپ سابلیمیشن  و مزایای همکاری با خاورپژوهش می پردازیم.

عوامل موثر در  کیفیت چاپ سابلیمیشن

  • استفاده از بهترین جوهر سابلیمیشن: کیفیت جوهر سابلیمیشن یکی از عوامل مهم در کیفیت چاپ است. خاورپژوهش نماینده انحصاری InkTec از کشور کره جنوبی است. جوهر سابلیمیشن InkTec یکی از بهترین جوهر سابلیمیشن های با شهرت جهانی است. خاورپژوهش برای ارائه خدمات چاپ سابلیمیشن از جوهر سابلیمیشن InkTec ساخت کشور کره جنوبی استفاده می نماید.
  • استفاده از بهترین کاغذ سابلیمیشن: استفاده از کاغذ سابلیمیشن با کیفیت کوتینگ عالی که بیشترین میزان انتقال جوهر را دارد سبب افزایش کیفیت چاپ سابلیمیشن می شود. در این مورد نیز شرکت خاورپژوهش بزرگترین واردکننده کاغذ سابلیمیشن با بیشترین تنوع کاغذ سابلیمیشن می باشد. شرکت خاورپژوهش از بهترین کاغذ سابلیمیشن با کوتینگ عالی و بیشترین میزان انتقال جوهر برای ارائه خدمات چاپ سابلیمیشن استفاده می نماید.
  • پروفایل اختصاصی: پروفایل اختصاصی باعث مدیریت بهتر رنگها و تطابق بیشتر رنگها و افزایش کیفیت چاپ می شود. یکی از خدمات تخصصی خاورپژوهش ساخت پروفایل اختصاصی برای مشتریان است. قطعا ما برای کیفیت بهتر چاپ، دقیق ترین و بهترین پروفایل اختصاصی برای جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن ساخته و استفاده می کنیم.
  • تخصص کافی اپراتور دستگاه: موارد فوق از ملزومات مهم برای چاپ سابلیمیشن است. اما برای استفاده مفید از تجهیزات نیاز به تخصص لازم اپراتور چاپ است. اپراتور چاپ با آگاهی نسبت به طرح، تنظیمات لازم را به شکل صحیح برای کیفیت بهتر انجام میدهد. چاپ در شرکت خاورپژوهش توسط متخصصین با تجربه انجام می شود.

ثبات کیفیت و تداوم خدمات

بعد از حصول کیفیت چاپ، عاملی که برای متقاضیان چاپ مهم است، ثبات در کیفیت و تداوم خدمات چاپ سابلیمیشن است. گاهی اوقات ارائه دهندگان خدمات چاپ سابلیمیشن با کمبود جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن مصرفی در بازار مواجه می‌شود. این مهم باعث می شود به اجبار از کاغذ و جوهر دیگری استفاده نمایند. این مشکل نیز در کیفیت چاپ آنها تغییر  ایجاد می کند. مشکل کمبود کاغذ و جوهر مصرفی برای ما مفهومی ندارد‌. اگر کیفیت چاپ و ثبات و تداوم آن در کار شما مهم است، می توانید از خدمات چاپ سابلیمیشن ما بهره مند شوید.

مدیریت هزینه چاپ

هدف اصلی شرکت خاورپژوهش از ارائه خدمات چاپ سابلیمیشن در کنار تامین مواد مصرفی و تجهیزات، رفع موانع و مشکلات مشتریان در این زمینه است. بدون شک هر مجموعه ای با مرور زمان میزان سفارشات چاپ بیشتری خواهد داشت. قطعا با افزایش سفارشات چاپ و رسیدن به حد نصاب، راه اندازی و تجهیز کارگاه چاپ برای مشتریان مقرون به صرفه تر است. راه اندازی و تجهیز کارگاه چاپ برای مشتری را میزان سفارشات چاپ مشتری تعیین می نماید. بسیاری از مشتریان به اشتباه در شروع کار، بدون ارزیابی جامع اقدام به راه اندازی کارگاه چاپ می کنند. اما بعد از مدتی به دلیل عدم تناسب میزان سفارشات چاپ نسبت به سرمایه ای که برای راه اندازی کارگاه چاپ صرف کرده اند مجبور به تعطیلی کارگاه و فروش تجهیزات با ضرر و زیان فراوان می شوند.

همچنین بسیاری مشتریان چاپ، ماهیانه هزینه بالایی برای خدمات چاپ سابلیمیشن می پردازند. درحالی که با توجه به میزان سفارشات چاپ که دارند با راه اندازی کارگاه چاپ در هزینه چاپ صرفه جویی قابل توجهی می شود.  شرکت خاورپژوهش با ارزیابی و محاسبه دقیق میزان سفارشات چاپ مشتریان در زمان لازم با مشاوره دقیق و اقتصادی شرایط راه اندازی و تجهیز کارگاه چاپ را برای مشتریان محیا می نماید.

تجربه بخش مهمی از سرمایه در کار است

ما با نگاه به آینده در مسیر همکاری با مشتریانی که سفارشات چاپ خود را به ما می سپارند انتقال تجربه و دانش در این زمینه داریم. مشتریان با کسب تجربه و دانش کافی، کارگاه چاپ خود را در آینده دایر خواهند کرد. بسیار افرادی را مشاهده کردیم که بدون تجربه و دانش کافی اقدام به راه اندازی کارگاه چاپ نموده اند. اما متاسفانه در شروع کار، تجارب و دانشی که در همکاری با خاورپژوهش به رایگان دریافت می کنید را با تحمل خسارتهای سنگین بدست آورده اند. لذا شما علاوه بر خدمات چاپ سابلیمیشن، تجارب و دانش گرانبهایی که سرمایه کار آینده شما خواهد بود را نیز بدست می آورید.

کلام پایانی

شرکت خاورپژوهش به عنوان بزرگترین واردکننده کاغذ سابلیمیشن و جوهر سابلیمیشن با هدف توانمند سازی مشتریان علاوه بر ارائه بهترین کیفیت چاپ سعی بر انتقال تجربه و دانش در این زمینه به مشتریان دارد. امید بر اینکه هر مشتری در آینده نزدیک با افزایش میزان سفارشات چاپ اقدام به راه اندازی کارگاه چاپ برای کسب و کار خود نماید. قطعا کسب تجربه و دانش قبل از راه اندازی کارگاه چاپ، در انتخاب بهترین دستگاه سابلیمیشن و همچنین خرید بهترین جوهر و کاغذ و مدیریت کارگاه چاپ باعث موفقیت بیشتر در کار می شود. شرکت خاورپژوهش در تمام مراحل تجهیز و راه اندازی کارگاه چاپ در کنار شما است.

2 پاسخ

  1. سلام
    جهت گرفتن فیلم با پلاتر hp T795
    نیاز به نرم افزار ریپ و یا پروفایل دارم
    برای تنظیم دانسیته رنگ و تنظیم ترام و زاویه ترام

  2. سلام
    لطفا با بخش فنی شرکت تماس بگیرید. ما برای شما دو نوع نرم افزار ریپ داریم که بخش فنی شما را راهنمایی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =