قیمت کاغذ رول سابلیمیشن

قیمت کاغذ رول سابلیمیشن

بیشترین بخش هزینه چاپ سابلیمیشن باکیفیت به قیمت کاغذ رول سابلیمیشن اختصاص دارد. لذا مشتریان همواره به دنبال خرید کاغذ سابلیمیشن با قیمت مناسب هستند. اما این مسئله نباید سبب استفاده از کاغذهای نامرغوب و بی کیفیت شود. زیرا قیمت مناسب کاغذ همراه با کیفیت مناسب مد نظر است.

کاغذ سابلیمیشن با یک گرماژ مشخص در بازار با قیمتهای متفاوتی ارائه می شود. اما این اختلاف قیمت در بسیاری از مواقع به دلیل اختلاف کیفیت کاغذ سابلیمیشن است. بنابراین چطور امکان دارد ضمن خرید کاغذ سابلیمیشن باکیفیت، هزینه چاپ سابلیمیشن را مدیریت کرد؟

 روش های مدیریت هزینه چاپ سابلیمیشن

  • استفاده از کاغذ با گرماژ مناسب: برای کاهش هزینه چاپ سابلیمیشن لازم نیست از کاغذ بی کیفیت استفاده کنیم. بلکه بهتر است برای طرحهای با رنگ کم از کاغذ سبک و نازکتر استفاده کنیم و برای طرحهای تمام رنگ که جوهر بیشتری استفاده می شود، از کاغذ سنگین و ضخیم تر استفاده کنیم. خرید کاغذ سابلیمیشن سبک و نازکتر باعث کاهش میانگین هزینه چاپ می شود.
  • استفاده از جوهر قوی با دانسیته بالا: نسبت هزینه جوهر به هزینه کاغذ در چاپ سابلیمیشن کمتر است. با استفاده از جوهر سابلیمیشن قوی تر امکان پاشش و مصرف کمتر جوهر فراهم می شود. لذا در صورت پاشش کمتر جوهر حتی برای چاپ های تمام رنگ نیز می توانیم از کاغذ سابلیمیشن باکیفیت، اما سبک و نازکتر استفاده کنیم. قیمت کاغذ رول سابلیمیشن سبک و نازکتر مناسب تر است و باعث کاهش هزینه چاپ می شود.
  • استفاده از پروفایل اختصاصی و مناسب: بسیاری افراد علیرغم استفاده از جوهر قوی، به دلیل استفاده از پروفایل نامناسب که سبب پاشش بیش از حد جوهر روی کاغذ می شود، به اجبار از کاغذ سابلیمیشن سنگین استفاده کنند. قطعا قیمت جوهر سابلیمیشن با دانسیته بالا و قیمت کاغذ رول سابلیمیشن سنگین هزینه چاپ را بسیار افزایش می دهد. با استفاده از پروفایل اختصاصی و دقیق ضمن مدیریت مصرف جوهر، امکان استفاده از تنوع کاغذ سابلیمیشن باکیفیت در گرماژ کمتر فراهم می شود.

در نتیجه برای کاهش هزینه چاپ مهمتر از قیمت کاغذ رول سابلیمیشن، انتخاب کاغذ سابلیمیشن مناسب و جوهر سابلیمیشن مناسب و همچنین مدیریت بهینه مصرف با ساخت پروفایل حرفه ای است. شرکت خاورپژوهش نماینده انحصاری از کشور کره جنوبی و بزرگترین وارد کننده کاغذ سابلیمیشن در ایران بیشترین تنوع کاغذ در گرماژ مختلف را با بهترین کیفیت عرضه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 12 =