آموزش سرویس پلاتر

آموزش سرویس پلاتر

در این ویدیو آموزش سرویس پلاتر به شما ارائه می شود. سرویس و نگهداری منظم و صحیح بخصوص در پلاترهایی که چاپ سابلیمیشن انجام میدهند به واسطه کارکرد بیشتر ، باعث سلامت و افزایش عمر مفید دستگاه می شود. خاورپژوهش استفاده از جوهر سابلیمیشن InkTec  و همچنین نظافت پلاتر و هد آن را با حلال InkTec پیشنهاد می نماید.

برای عملکرد بهتر علاوه بر نظافت، دما و رطوبت مناسب کارگاه نیز ضروری است. دما و رطوبت مناسب از  هدگرفتگی جلوگیری می کند. همچنین استفاده از جوهر با برند معتبر شدیدا تاکید می شود. حتی اگر بهترین شرایط نگهداری را برای پلاتر محیا کنید و سرویس منظم هم انجام شود، اما استفاده از جوهر نامرغوب می تواند آسیب های جدی به هد پلاتر  وارد کند. استفاده از جوهر InkTec صرفا یک تبلیغ نیست. بلکه برتری کیفیت جوهر InkTec به تجربه ثابت شده است. جوهر InkTec یکی از معتبرترین جوهر های موجود است که نه تنها در ایران بلکه در اکثر کشورهای پیشرفته آمریکایی و اورپایی محبوبیت دارد.

قبل از استفاده از حلال برای نظافت هد پلاتر حتما سازگاری حلال را با جوهری که استفاده می کنید بررسی کنید. بسیار مشاهد شده است برخی از جوهر های متفرقه با حلال ها واکنش منفی دارند. در چنین شرایطی حلال باعث ژل شدن جوهر سر نازل هد و انسداد نازل ها می شود.

برای بررسی سازگاری حلال با جوهر لازم است ابتدا مقداری کمی جوهری که استفاده می کنید را به همراه مقدار کمی حلال در ظرف شفاف بریزید. واکنش آن را مشاهده کنید. اگر جوهر در حلال حل شد و رقیق تر شد از آن حلال استفاده کنید. در صورتی که جوهر به صورت ژل  و لخته لخته شد به هیچ عنوان از آن حلال استفاده نکنید. لازم است حلال سازگار با جوهر خودتان را تهیه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =